16:02 - Måste packa!

Hallå där bloggen! Känner mig oaktiv här men sånt är livet. Headern har faktiskt Reneé fixat så lite aktiv är man väl? Och den är bra, för en gångs skull! Amen att jo, jag har inte packat klart, stygg flicka. Jag ska typ packa ner det sista, sen kommer Alexandra. Egentligen borde vi träffa Shajan för han ringde, men vi måste ju packa och simma med Thor. Så att det blir inget med det. Men happyface ändå, för imorgon åker vi till finland, själva? Haha, jag kommer dö, när vi ska gå ut från färgan. Vi kommer säkert försova oss eller något, och inte hitta ut. Haha. Får se hur det blir. Jag får antagligen med mig mycket pengar, för jag är pank. somvanligt. Så man kan köpa cocacola och spackel, tihihihi. Driv men endå. Nu tänkte jag faktiskt lägga upp en liten bild, så hatgött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0