6 Juli.

Hejhej!
Just nu sitter jag och Reneé hemma hos mig, och är på datorn. Idag har vi cyklat jättemycket. Fram och tillbaks från mig och till dig, jag trodde verkligen inte att det var så ansträngande att cykla?! Iallafall så hade jag tänkt övertala Reneé att blogga lite. Vi har ju inte bloggat så mycket idag, eller inte alls tror jag?! Men Reneé sitter iallafall på bilddagboken och skriver någonting, som jag inte vet.
Jag funderar också på vad jag ska packa till Finland, borde nog göra en lista? Kameran ska iallafall med, och telefonen!! Dom två sakerna är nog viktigast, bortsätt från kläderna. Vi kommer heller inte kunna blogga. Synd, men vi kommer uppdatera jättemycket när vi kommer hem, iallafall jag, Reneé kommer ju åka dit igen och Rockoff börjar ju också, så jag kommer berätta lite om det också, men inte i varje inlägg, eller man vet ju inte?! För ni som inte vet vad Rockoff är, så är det alltså en sorts musikfestival här på Åland, hit kommer det lite kändisar från Sverige. Och man kan göra massor med saker här, eller inte massor, men lite. DEt är tillför både unga, gamla, och vuxna. JAg skulle inte säga att det är för sådana som är ungeför 7,8,9 eller under. Det är mycket fulla människor där, och inte en så bra miljö för sådana under 9 år.
Nu vet ni lite. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Vääääännnnneee

Madde gick dit när hon var 4 första gången ;)

fast hon gick ju på dagen med minMamo Och Papo.

:d

2010-07-07 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0