gillas inte!

Usch, hata hata. Jag har färgat mitt hår miljontalsgånger. Och nu när det äntligen blev bra, passade till löshåren och allting. (för en gångs skull var jag nöjd) Så såklart, när man simmar i saltvatten, ska hela håret blekas, och bli naturligt brunt. Fatta hur jävla fult det är med råttfärgathår, och mörkbruna hårförlängningar. Gosh. Får färga det efter Finland. För i finland har jag ju "dalsbruks finaste hår" Efter som att dom flesta är gråhåriga pensionärer, så kan jag förstå dom lite. Men i allafall. Dagens. Årets, och månadens diss.

Se hela bilden Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: cindy

tråkigt när sånt händer :/

2010-07-11 @ 20:25:15
URL: http://ciindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0