Har nyss packat klart.

Hejhej bloggen!
Jag har nyss precis packat klart inför Finland med Reneé, och jag ska snart äta. Efter det ska jag åka till Reneés mamma, sen ska vi åka till hennes pappa, så ska vi sova där. Och imorgonbitti måste vi ju såklart stiga upp ganska tidigt eftersom att båten går klockan 2 på dagen, och man vill ju hinna fixa sig och sånnt. Det ska bli så roligt att träffa Reneé farmor och farfar igen! och få åka till deras stuga också. Och så ska vi åka båt själv, inte så märkvärdigt, men jag skriver det iallafall, för jag har inget att skriva.
Och min dator måste ha något fel, eftersom att när jag ska lyssna på någon låt, så säger den(eller inte säger men..) att jag har tagit bort alla låtar?! Och det har jag inte, men jaja. Får väl ladda ner dom igen eller nåt, tur att jag hann ladda ner som till mobilen iallafall.
Jag och Reneé kommer ju inte kunna blogga på ett tag, för vi ska ju till Finland och så. Men jag lovar att jag uppdaterar jättemycket sen när vi kommer hem, och skriver om vad vi har gjort och lägger upp bilderna från både båten, och där vi ska bo första dagen, och på Reneés stuga, och såklart på Reneé och mig! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, har nog skrivit det mesta nu, och en ny headerbild måste fixas, jag ser inte klok ut på dendär bilden, kommer säkert bli någon på Reneé och mig från Dalsbruk! Men vi hörs, hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0