Inte bloggat på ett tag.. ._.

hejhej. Jag har inte bloggat så mycket nu för tiden, så tänkte berätta. Idag va jag på rockoff, först va jag med Hanna, Cesse, Frida, och några till. Vi typ bara gick runt och skrev och massa.. Sen tyå va jag med Vanessa, Nicco, Jennan, Wilma Och anna. Vi gav varann pengar för att göra saker. Så har förlorat ganska mycket pangar... :L SEn bjöd jag Wilma på Highjump också.. Så då hade jag bara 5 € kvar.. Jag vet att jag slösar, men kan inte göra nåt.. aja. den senaste tiden har jag vart med ella, och vi har typ inte gjort så mycket mer än att se på film och va med niklas.. sen före det har jag också vart på rockoff. jag har inte tagit så mycket bilder, men lite. Men orkar inte ladda upp dom nu.. men nu ska jag sluta skriva, är ganska trött. pussen till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0