Jag måste packa packa.

Hemma igen, till skitåland. Ärligt talat jag trivs inte ens lite här. Hatar Åland. Men i allafall. Igår var jag med Alexandra, vi cyklade till Sami, han var tråkig :(. Sen simmade vi typ hela resten av kvällen. Somnade tidigt, halv ett. Vaknade tidigt, halv tio. Idag vet jag inte vad jag ska göra precis, vara med Alexandra och vi hittar väl på något, simmar antagligen. Måste färga håret, är rädd för den färgen, den skrämmer mig seriöst. Och här är man smart och glömmer kameran i finland, mobilsladden är någonstans hos mamma. Så att ingen bild på ett tag. Yuuup, men annars händer inte särskilt mycket i hamnen, varmt som fan och inatt sover jag på balkongen. Nååja, vi hörs senare, om inte alexandra kommer, för då ska vi simma. Puuuss.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0