MUSIK♥ -

Hejhej!
Just ni sitter jag och Reneé hemma hos mig igen, vi lyssnar på musik och har det trevligt, fast vi inte pratar så mycket med varann . Det hände ju lite saker igårkväll. Lägger inte till detaljer. Iallafall, idag när vi vaknade gick vi och simmade, det var riktigt skönt, uppfriskande. Tänk att saltvatten kan få en att känna sig så pigg?! Efter det så ät vi lite tårta och sen åkte vi till stan för att hämta Reneés hund, vi skulle gå ut med den, och föra hem den, och sen efter det gå hem till mig och äta. Vi har inte gjort så mycket mer efter det, vi kom nyss hem efter att ha varit på Gröna udden. För er som inte vet vad det är, så är det en Campingplats på åland. Mer behöver jag inte förklara. Det var riktigt roligt. Det var massa finnar där? Iallafall så har jag inte så mycket mer att säga.
Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0