Nattbloggning.

Hejhej, jag har inte så mycket att skriva, men jag måste komma på nåt. Jag har iallafall jättetråkigt, och har absolut inget att göra, inte för att man ska ha så mycket att göra klockan tjugo över tre på natten, men iallafall..
Jag sitter mest och pratar med Rickard  på msn, och inte så mycket mer, bloggar. Har kollat Kenzas blogg, och Kissies, och fokis, och massa andra bloggar. Aja, inte så mycket mer har jag gjort. Eller jo, jag duschade klockan ett. Men jaja, jag vet, careface. Jag saknar Tina också, kan hon inte bara komma hem?! Jag saknar henne verkligen, men jag hoppas hon har det kul iallafall. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, så vi hörs, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Madde

hur mår ni idag?

2010-07-10 @ 18:55:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är helt okej med mig. Vad gör du nu? kram

2010-07-10 @ 22:31:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0