Orkar inte ha bloggpaus..

Jag orkar inte ha en bloggpaus iallafall. Det är bara tråkigt.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Reneé och Alle ska typ till Finland som ni redan vet. Men jaja. Idag var det första dagen på rockoff. Najs. Jag var där med Vanessa, Wilma, Jennifer och Nicolina. Vi lyssnade typ inte på artisterna, men det var ju typ bara Salem Al Fakir och någon Markus nånting? Men man hörde dom iallafall, och dom va väl helt okej, menmen.. Sen kom typ Shajan, Sami, Peder och Frans, och såklart skulle Sami komma och jävlas. Haha, jävla skön han är asså? Sen gjorde vi inte så mycket mer. Alla skulle hem, så jag blev typ kvar där en liten stund med Niklas och Frida. Vi sprang mest runt och pratade. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan och drågade en låt. Ja, men hejdå. Är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0