Rubrik. -

Hejhej.
Bara för att det förra inlägget jag skrev var nästan bara tillägnat åt en åsikt, så hade jag tänk berätta om vad jag har gjort idag. Jag vaknade ungefär vid halv 12. Reneé hade sovit hos mig, och jag hade inte typ kunnat sova, så. Sen åt vi frukost, och sen till stranden. Vi va på stranden ungefär en och en halv timme. Och jag tror vi blev lite bruna iallafall. Efter det åkte vi hem till Reneé och gjorde inte så mycket. Sen typ åkte vi till mig igen och sen åkte Reneé hem, så inatt sover jag ensam utan nån som sover över. Aja, nu sitter jag här och pratar med Shajan på skype, inte för att vi säger så mycket, men iallafall så har jag skittråkigt, och jag ångrar att jag inte sov hos Reneé ikväll.Jaja, vi hörs. Hejdå.
sorry Reneé oom jag tog din bild. ((a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0